از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
سرخط خبرها

باند توزیع‌کننده قرص‌های لاغری حاوی شیشه در تهران منهدم شد

  • کد خبر: ۱۸۷۶۸۰
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
باند توزیع‌کننده قرص‌های لاغری حاوی شیشه در تهران منهدم شد
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از انجام یک عملیات ضربتی و انهدام باند تهیه و توزیع قرص‌های لاغری حاوی متامفتامین (شیشه) در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار ایرج کاکاوند با اشاره به انهدام یکی از بزرگ‌ترین باند‌های تهیه و توزیع قرص‌های لاغری حاوی متامفتامین (شیشه) از طریق شبکه مجازی اینستاگرام در شهر تهران اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با خرید و فروش موادمخدر در بستر فضای مجازی، بر اساس رصد‌های انجام شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام، صفحه‌ای به آدرس معلوم شناسایی شد که کاربر آن اقدام به فعالیت گسترده مجرمانه در زمینه تبلیغ و فروش قرص‌های لاغری می‌کرد.

وی به تشریح جزئیات این خبر پرداخت و خاطرنشان کرد: به لحاظ حساسیت و وسعت اقدامات مجرمانه کاربر موصوف، پس از شناسایی هویت واقعی توسط مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا مشخص شد، نامبرده سرکرده یکی از بزرگ‌ترین باند‌های تولید و پخش قرص‌های لاغری در سطح کشور است؛ لذا با تمرکز شبانه‌روزی بر ارتباطات وی، سایر اعضای باند شناسایی و تحت رصد دقیق قرار گرفتند.

سردار کاکاوند اضافه کرد: در مرحله بعد با اشراف اطلاعاتی کامل بر فعالیت مجرمانه این باند مخفیگاه، کارگاه، انبار و محل دپوی قرص‌های لاغری در مناطق شمالی، جنوبی و شرقی تهران شناسایی شد و در یک عملیات ضربتی پس از انجام هماهنگی با مراجع قضایی، سرکرده به همراه پنج نفر از اعضای باند در این رابطه دستگیر و ۴۶کیلوگرم پودر قرص لاغری حاوی موادمخدر شیشه، ۱۵هزار عدد قرص لاغری، ۷۰هزار عدد پوکه خالی کپسول قرص، ۲۰هزار عدد برچسب، یک دستگاه برچسب زن و همزن برقی از مخفیگاه متهمان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا در خاتمه با اشاره به رصد شبانه‌روزی اقدامات مجرمان و سودجویان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توسط افسران متخصص پلیس مبارزه با موادمخدر، تصریح کرد: برابر ماده ۱۵ قانون جرایم رایانه‌ای و ماده۷۴۳ قانون مجازات اسلامی؛ ترویج مصرف، خرید و فروش و آموزش تولید موادمخدر در فضای مجازی مصداق بارز جرم است. پس به افرادی که در فضای مجازی اقدام به اشاعه و ترویج مصرف موادمخدر می‌کنند، هشدار می‌دهیم که پلیس با رصد دقیق و لحظه‌ای فضای مجازی اجازه هیچ‌گونه فعالیت مجرمانه‌ای را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->